Thursday 1 March 2018

Persahabatan atas awan

Bismillah.


Duk belek-belek instagram, tengok gambar kawan-kawan... rindu.

Tapi dalam hati niat nak uninstall instagram sekali lagi. Serabut. Selalu ter-ralit main insta sampai hilang banyak masa.

Tiba-tiba terfikir, kalau aku tutup insta dan tak dapat update kawan-kawan. Kawan-kawan pun tak dapat update aku, persahabatan kita tak terputus kan?

Kalau betul sayang dan ingat sebab rindu, kita akan saling mendoakan bukan?

Sudah tentu :)

Maka tidak mengapa tiada persahabatan atas talian (baca: online)

Tuhan menjadi saksi persahabatan kita menghiasi awan.

Ya Allah, jadikan pertemuan kami diberkati. Perpisahan kami dilindungi.

-sekian, monolog seorang yang menyimpan rindu.

No comments:

Post a Comment

Entri Terakhir Saya

Bismillah. Pejam celik pejam celik, dah tujuh tahun dah umur blog ini. Saya masih ingat pesan Kak Teh masa dia menolong saya membuka a...